Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Бурова Е$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Бурова Е. В. 
Організація педагогічної практики у процесі взаємодії "вищий педагогічний навчальний заклад – загальноосвітня школа" другої половини ХХ століття [Електронний ресурс] / Е. В. Бурова, Ю. В. Буров // Наукова скарбниця освіти Донеччини. - 2013. - № 3. - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsod_2013_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 405.312 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Бурова Е. 
Проблема взаємодії педагогічної теорії та освітянської практики у роботі вчительських з’їздів (50–80-ті роки ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Е. Бурова // Рідна школа. - 2013. - № 3. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_3_8
Розглянуто різні погляди на проблему взаємодії загальноосвітніх шкіл та вищих педагогічних навчальних закладів, які обговорювалися в ході роботи з’їздів учителів 1950 - 1980-х рр. Виокремлено найбільш дискусійні питання, а саме: впровадження нових програм та підручників у навчально-виховний процес школи, активізація роботи викладачів ВНЗ у напрямі надання допомоги вчителям-практикам, підвищення кваліфікації учителів та ін. Проаналізовано діяльність з’їздів учителів досліджуваного періоду в контексті оптимізації взаємодії педагогічної теорії і освітянської практики.Рассмотрены взгляды на проблему взаимодействия общеобразовательных школ и высших педагогических учебных заведений, которые обсуждались в ходе работы съездов учителей 1950 - 1980-х гг. Выделены наиболее дискуссионные вопросы, а именно: внедрение новых программ и учебников в учебно-воспитательный процесс школы, активизация работы преподавателей ВУЗ в направлении предоставления помощи учителям-практикам, повышение квалификации учителей и др. Проанализирована деятельность съездов учителей исследуемого периода в контексте оптимизации взаимодействия педагогической теории и образовательной практики.Looks are considered to the problem of co-operation of general schools and higher pedagogical educational establishments which came into question during work of conventions of teachers 50 – 80th of XX age. The most debatable questions are selected, namely: introduction of the new programs and textbooks in the educational process of school, activation of work of teachers of institutes of higher in the direction of grant help teachers-practices, increase of classification teachers and other activity of conventions of teachers is analyzed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 167.812 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Бурова Е. 
Формування в студентів-філологів умінь і навичок викладання української мови в школі [Електронний ресурс] / Е. Бурова // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_7_13
Висвітлено основні шляхи щодо покращання методики викладання української мови на сучасному етапі. Акцентовано увагу на закріпленні теоретичних знань під час проходження педагогічної практики в загальноосвітній школі. Підкреслено важливість викпадання цієї дисципліни в майбутній професії вчителя. Викладено погляди науковців стосовно методів навчання і їх значення в проведенні уроку з української мови. З’ясовано, що з метою організації високого рівня якості підготовки майбутнього вчителя постійно вдосконалюються та коригуються робочі й навчальні плани, програми ВПНЗ, з урахуванням змісту загальнонаукових дисциплін, вимог до шкільної освіти, розвитку педагогічних технологій та інновацій.Освещены основные пути улучшения методики преподавания украинского языка на современном этапе. Акцентировано внимание на закреплении теоретических знаний во время прохождения педагогической практики в общеобразовательной школе. Подчеркнута важность преподавания этой дисциплины в будущей профессии учителя. Изложены взгляды ученых относительно методов обучения и их значение в проведении урока по украинскому языку. Установлено, что с целью организации высокого уровня качества подготовки будущего учителя постоянно совершенствуются и корректируются рабочие и учебные планы, программы ВПНЗ, с учетом содержания общенаучных дисциплин, требований к школьному образованию, развитию педагогических технологий и инноваций.In the article the basic ways of improving the methods of teaching the Ukrainian language today are highlighted. Great attention is paid to the problem of consolidating theoretical knowledge during their teaching practice in secondary school. The importance of teaching this discipline in the future profession of a teacher is underlined. The views of scientists regarding teaching methods and their importance in conducting lessons in Ukrainian are indicated.
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.794 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Бурова Е. В. 
Взаємодія теорії та практики в освітньому просторі "вищий педагогічний навчальний заклад – загальноосвітня школа" [Електронний ресурс] / Е. В. Бурова // Молодий вчений. - 2016. - № 3. - С. 362-365. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_3_86
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.505 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Слабоуз В. В. 
Мова як форма прояву культури [Електронний ресурс] / В. В. Слабоуз, Е. В. Бурова // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2015. - Вип. 15(1). - С. 112-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2015_15(1)__33
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.318 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Бурова Е. 
Джерельна база дослідження проблеми взаємодії "вищий педагогічний навчальний заклад – загальноосвітня школа" в освітньому просторі України [Електронний ресурс] / Е. Бурова, К. Яровий // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2020. - Вип. 12. - С. 121-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2020_12_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 486.658 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського